خانه ال جی نمایندگی رسمی ال جی در کرج

نمایندگی رسمی فروش محصولات ال جی در کرج ضلع شمالی میدان شاه عباسی خانه ال جی 32232369

خانه ال جی نمایندگی رسمی ال جی در کرج

نمایندگی رسمی فروش محصولات ال جی در کرج ضلع شمالی میدان شاه عباسی خانه ال جی 32232369

هر آنچه در مورد تلویزیون های سه بعدی (3D TV)باید بدانید








آیا سه بعدی باعث سردرد می شود؟


بسیاری از مردم تصاویر سه بعدی را بدون هیچ مشکلی مشاهده می کنند و دچار هیچ ناراحتی نمی شوند. اما برخی از مردم دچار سرگیجه و یا سردرد می شوند.که این موضوع در عینک های Active Shutter کاملا مشهود است.راحتی بیینده یکی از مهمترین دغدغه های تولیدکننده های محتوای سه بعدی است،که ال جی این مشکل را با تکنولوژی عینک های بدون باطری(FPR) حل کرده است. استفاده از افکت ها ی سه بعدی باعث خستگی ببینده می شود، حرکت سریع دوربین نیز باعث ایجاد بهم ریختگی و مات شدن تصاویر سه بعدی می شود. همچنین فیلم های سه بعدی که برای کودکان ساخته می شوند ساختار متفاوتی دارند چون فاصله بین چشمان کودکان کمتر از بزرگسالان است.

در مجموع برخی از افراد پس مدتی از مشاهده تصاویر سه بعدی دچار سردرد می شود ولی این موضوع به محتوای فیلم های سه بعدی ارتباط دارد. بسیاری نیز مشکلی با مشاهده تصاویر سه بعدی ندارند.


       



آیا برای مشاهده تصاویر سه بعدی در تلویزیون همه باید از عینک استفاده کنند؟


برای مشاهده تصاویر سه بعدی در تلویزیون های فعلی می بایست از عینک استفاده کرد یعنی هرکسی که بخواهد تصاویر را بصورت سه بعدی مشاهده کند باید عینک داشته باشد. در غیراینصورت در هر صحنه دو تصویر با کمی فاصله نسبت به یکدیگر مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر فناوری وجود ندارد که تصاویر سه بعدی و دو بعدی را همزمان نشان دهد یعنی اگر عینک نداشته باشید تصاویر را دو بعدی و و اضح ببینید و اگر عینک داشتید تصاویر را سه بعدی ببینید.

البته در CES 2011 تلویزیون های معرفی شدند که بدون نیاز به عینک نیز مشاهده تصاویر سه بعدی را برای بیننده ممکن می سازند این تلویزیون ها هنوز بصورت عمده وارد بازار نشده اند ولی در آینده شاهد این نمایشگر ها خواهیم بود.

        



 

  آیا برای مشاهده تصاویر سه بعدی نیاز به تلویزیون جدید دارم؟


بله، دلایل مختلفی برای عدم پخش تصاویر سه بعدی و یا عدم امکان ارتقاء تلویزیون دو بعدی به سه بعدی وجود دارد، ارسال تصاویر سه بعدی نیاز به پهنای باند بیشتری دارند و تلویزیون می بایست به نسخه جدیدتر پورت HDMI مجهز باشد. برای پخش تصاویر سه بعدی، تلویزیون می بایست حداقل 120 هرتز باشد برخی از تلویزیون های دو بعدی 60 و یا 85 هرتز هستند. البته بسیاری از تلویزیون های دو بعدی امروزی مخصوصلا مدل های پلاسما 200Hz, 400Hz ویا 600 هرتز هستند ولی در نهایت اگر محدودیت های Refresh Rate و پورت HDMI نیز در تلویزیون دو بعدی وجود نداشته باشد باز هم قادر به پخش تصاویر سه بعدی نیست چون علاوه برا این ها نیاز به تراشه های مخصوص پردازش تصاویر سه بعدی است و تلویزیون می بایست سخت افزارهای مخصوص تصاویر سه بعدی را داشته باشد.

البته در این زمینه استثناء نیز وجود دارد برخی از تلویزیون ها با 3D Kit سازگار هستند و قادرند تصاویر سه بعدی را با استفاده از یک کیت سه بعدی که به کامپیوتر متصل می شود.

 


 


 آیا برای پخش تصاویر سه بعدی نیاز به پخش کننده جدید مخصوص مانند Blu-ray Player, Cable Box, Game Console و یا ریسور AV دارم؟




تقریبا هیچ کدام از پلیرهای Blu-ray قدیمی قادر به پخش فیلم های سه بعدی نیستند و برای پخش تصاویر سه بعدی نیازمند 3D Blu-ray Player هستند تا بتوانید فیلم های بلو ری سه بعدی را پخش کند.

در مورد کنسول های بازی، سونی اعلام کرده است که کنسول بازی PlayStation 3 با آپگرید دو نسخه firmware (راه انداز نرم افزاری) یکی برای بازی ها و یکی برای نمایش فیلم های سه بعدی Blu-ray، پخش تصاویر سه بعدی را امکان پذیر می کند. البته پخش تصاویر FULL HD 1080p با این کنسول امکان پذیر نیست چون پورت HDMI استفاده شده در PS3 نسخه 1.4 نیست و قادر به پوشش پهنای باند مورد نیاز تصاویر سه بعدی Full HD نخواهد بود.

در مورد XBOX 360 و WII هیچ کدام از دو شرکت مایکروسافت و نینتندو در مورد پشتیبانی از سه بعدی در کنسول های بازی خود مطلبی را اعلام نکرده اند.

برای مشاهده کانل های سه بعدی نیز می بایست از ریسوری که قادر به پخش تصاویر سه بعدی باشد، استفاده کنید.

 

آیا همین کابل های HDMI معمولی قادر به انتقال سیگنال های حاوی محتوای تصاویر سه بعدی هستند؟



در بسیاری از موارد بله، کابل های معمولی و ارزان قیمت نیز قادر به ارسال سیگنال های تصاویر سه بعدی هستند البته در برخی از موارد کابل های HDMI معمولی دچار مشکلاتی هنگام انتقال تصاویر سه بعدی می شوند. بعنوان نمونه برخی از کابل های ارزان قیمت و بلند HDMI دچار افت کیفیت در زمان انتقال تصاویر سه بعدی می شوند. ولی به طور کلی کابل های HDMI معمولی قادر به ارسال اطلاعات ارسال شده از طریق پورت HDMI 1.4 هستند.


آیا امکان مشاهده تصاویر فعلی دو بعدی مانند برنامه های تلویزیونی، بازی ها و دیگر محتوای تصویری دو بعدی بصورت سه بعدی وجود دارد؟ آیا تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی امکان پذیر است؟

این موضوع به تلویزیون سه بعدی شما بستگی دارد برخی از تولید کننده ها مانند ال جی،سامسونگ، سونی و توشیبا مدل هایی را وارد بازار کرده اند که تصاویر دو بعدی پخش شده را به سه بعدی تبدیل می کند. ولی در حال حاضر تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی بسیار ضعیف و غیرقابل قبول است و باید بهبود یابد. در حقیقت تماشای تصاویر سه بعدی تبدیل شده از محتوای دو بعدی واقعا دلپذیر و قابل قبول نیست و بیشتر برای تولید کننده ها استفاده  تبلیغاتی دارد.

 


آیا تلویزیون های سه بعدی بیشتر برق مصرف می کنند؟


در حالت نمایش دو بعدی اختلاف قابل ملاحظه ای در مصرف برق دو تلویزیون سه بعدی و دو بعدی وجود ندارد ولی در زمان نمایش تصاویر سه بعدی می بایست روشنایی نور تلویزیون بیشتر از حالت دو بعدی باشد چون عینک های اکتیو شاتر تیره هستند و روشنایی تصویر را کاهش می دهند. برخی از تلویزیون های سه بعدی مانند 3D TVهای پاناسونیک قابلیتی دارند که باعث افزایش روشنایی نور تلویزیون در زمان پخش تصاویر سه بعدی می شود، که منجر به افزایش مصرف انرژی نیز می شود.

اما تلویزیون های ال جی به حسن استفاده از تکنولوژی FPR تصویر 3 بعدی با کیفیت بسیار بالا و مصرف برق کمتری نسبت به تکنولوژی Active Shutter برای کاربران خود مهیا ساخته است.

مقایسه سه بعدی Active با سه بعدی Passive -3D Cinema




مقایسه سه بعدی Active با سه بعدی Passive -3D Cinema


با نزدیک شدن به ایام عید، مطمئنا بسیاری از شما به فکر تهیه وسایل جدید و به دنبال مرجعی برای پرسش سئوالات و راهنمایی برای خرید های خود هستید. بهتر است با بودجه ای که در نظر دارید، جدیدترین و بهترین تکنولوژی را تهیه کنید، بنابراین به پرتال راهنمای خرید زومیت سر بزنید و سئوالات خود را در مورد وسایل الکترونیکی بپرسید. در این مقاله در مورد دو تکنولوژی سه بعدی Passive و Active به کار رفته در تلویزیون، به شما اطلاعات خواهیم داد.

. سینما ها برای نمایش تصاویر سه بعدی از تکنولوژی Passive 3D استفاده می شود در حالیکه در تلویزیون ها از تکنولوژی Active 3D استفاده شده است. برخی تولید کنندگان تلویزیون ها قصد دارند در سال 2011 تلویزیون هایی با تکنولوژی سه بعدی که در سینما استفاده می شود، یعنی Passive تولید کنند.


 

LG که تا کنون تلویزیون های سه بعدی با فناوری Active 3D تولید می کرد تصمیم گرفته برای سال 2011 تلویزیون Passive 3D تولید کند. سایر برند ها نیز کم و بیش آمادگی خود را برای تولید این تلویزیون ها اعلام کرده اند و قصد دارند تلویزیون های Passive 3D تولید کنند.

با روی کار آمدن این تکنولوژی، باید بدانید آیا این تکنولوژی ارزش صبر کردن دارد، چه زمانی ارائه می گردد و چه قیمتی دارد؟ و  سود و زیان این دو تکنولوژی نسبت به هم چیست؟


معرفی مختصر

در سال 2010 همه تلویزیون های سه بعدی بر اساس تکنولوژی Active 3D ساخته شدند( به جز چند تلویزویون سه بعدی Passive که در انگلیس عرضه شدند). در سال 2011 برند های LG و Vizio تصمیم به عرضه تلویزیون های Passive TV گرفتند. LG این تلویزیون ها را Cinema 3D می خواند و همه مدل های تلویزیون های 3 بهعدی را نیز با این تکنولوژی تولید کرده است.

شما می توانید تلویزیون سه بعدی Active را با استفاده از عینک آن بشناسید. عینک Active 3D سنگین و گران است و ظاهری مانند تصویر زیر دارد.




.

عینک Passive ارزان بوده و سبک است و ظاهر  ساده ای مانند عینک زیر دارد.






:Active 3D در این تکنولوژی دو تصویر متناوبا برای چشم راست و چپ پخش می شود ولی آنچه تصاویر مربوط به چشم چپ و راست را از هم مجزا می کند، عینک Active Shutter است که آن را در تصویر اول به شما نمایش دادیم. این عینک در هر لحظه جلوی دید یکی از چشم ها را می گیرد تا تصویر مربوط به چشم دیگر، پخش و دیده شود. زمانی که این تصاویر با سرعت با یکدیگر ترکیب می شوند، تصویری می سازند که بیننده می تواند در آن، عمق یا بعد سوم را مشاهده کند.با توج به پرش تصویری که ایجاد میکند تصویه نمیگردد

Passive 3D -3D Cinema : دو تصویر به صورت هم زمان برای چشم راست و چپ پخش می شود. به طور مثال، خطوط فرد مربوط به چشم راست و خصطوط زوج مربوط به چشم چپ است. عینک نیز دارای فیلتری است که باعث می شود شما خطوط مربوط به چشم چپ را با همین چشم مشاهده کنید و خطوط مربوط به چشم راست را نیز با چشم راست. دیدن دو تصویر متفاوت در دو چشم، باعث می شود بیننده تصاویر را با عمق (سه بعدی) مشاهده کنند.


مقایسه Active 3D و Passive 3D-Cinema 3D

همه برندهای تولید کننده تلویزیون های سه بعدی ، تا کنون از تکنولوژی Active استفاده کرده اند. ولی فقط LG تلویزیون های سه بعدی Passive تولید و عرضه کرده اند.

از برندهای تولید کننده Active 3D می توان Samsung، Sony، Panasonic، Sharp، Toshiba و Vizio را نام برد. در ادامه نقاط قوت و ضعف این دو تکنولوژی را بیان کرده ایم:

 

Active 3D

Passive 3D

مزایا

رزولوشن FullHD دو برابر Passive 3D

بدون تاثیر منفی روی تصاویر دو بعدی

بدون CrossTalk یا تارشدگی در تصاویر سه بعدی,FullHD

بدون پرش در تصاویر سه بعدی

دارای عینک ارزان و سبک که بینی و چشم را اذیت نمی کند

معایب

عینک گران قیمت و سنگین

لرزش تصویر و تارشدگی اطراف سه بعدی

نیاز به باتری برای عینک ایجاد میدان مغناطیسی

رزولوشن Passive نصف Active

دارای اثر منفی روی تصاویر دو بعدی

 

 

10 نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید باید به آنها توجه کنید

10نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید باید به آنها توجه کنید:


هر چند امروزه، ما به کمک تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بسیاری از امور روزمره خود را انجام می‌دهیم و گاها با آنها به تماشای فیلم و ویدیو نیز می‌پردازیم، اما به هر حال همه ترجیح می‌دهیم تا بخشی از وقت خود را صرف تماشای برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی یا فیلم‌های سینمایی در صفحه بزرگ تلویزیون کنیم. برخی نیز اصلا تبلت‌ و تلفن‌ هوشمند را برای تماشای ویدیو قبول ندارند و تلویزیون را ترجیح می‌دهند.

مردم معمولا هر 7 یا 8 سال یک بار تلویزیون جدید خریداری می‌کنند، پس اگر در انتخاب خود دقت نکنید مجبور می‌شوید، یک کالا نامناسب را برای 7 یا 8 سال تحمل کنید! یا اینکه مجبور به خرید زود هنگام تلویزیون بعدی خود شوید. از طرفی قیمت تلویزیون‌های HDTV ارزان نیستند و با افزایش نرخ ارز (که گوش شیطان کر در حال پایین آمدن است) قیمت تلویزیون‎ها نیز مانند دیگر کالاهای الکترونیکی به شدت افزایش یافته است. پس بهتر است، در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج داده و تنها به صحبت‌های فروشندگان که بیشتر به منافع خود می‌اندیشند، توجه نکنید.


1-تلویزیون هوشمند(SMART)

امروز بسیاری از تلویزیون‌های موجود در بازار هوشمند هستند، تقریبا تمام تولیدکنندگان مطرح نیز تلویزیون‌های هوشمند تولید کرده‌اند. با این نوع از تلویزیون‌ها قادر خواهید بود تا به اینترنت متصل شده، ویدیو تماشا کنید یا بر روی آنها نرم‌افزار و بازی نصب نمایید. در واقع تلویزیون‌های هوشمند همان تلویزیون‌های معمولی هستند که به روی آنها یک سیستم‌عامل برای اجرای برخی نرم‌افزارها نصب شده است. برخی از تلویزیون‌های هوشمند از طریق کابل به شبکه متصل می‌شوند و برخی دیگر از طریق شبکه‌ بی سیم وای‌فای(خوشبختانه ال جی از هر دو طریق این ارتباط را ایجاد کرده است)، پس اگر قصد خرید این نوع از تلویزیون‌ها را دارید براساس نیاز خود به نوع اتصال به شبکه آنها نیز دقت کنید. همچنین باید بدانید که هر کدام از تولیدکنندگان تلویزیون‌های هوشمند از سیستم‌عامل خاص خود بهره می‌برند که قادر به اجرای نرم‌افزارهای دیگری نیستند، تعداد عناوین نرم‌افزارهای آنها نیز بسیار محدود است. از طرفی دسترسی به بسیاری از این نرم‌افزارهای برای کاربران ایرانی مسدود است که از مهمترین آنها می‌توان به یوتیوب و نت فیلیکس اشاره کرد. اما خوشبختانه برخی از تولیدکنندگان مطرح تلویزیون همچون ال‌جی قرار است در محصولات جدید خود گوگل تی وی را جای دهند که به این ترتیب کاربر به طیف وسیعی از نرم‌افزارها دسترسی خواهد داشت.ال جی برای کاربران خود برنامه Facebook را در تلویزیون های SMART قرار گذاشته است.نحوه اتصل به آن را بزودی توضیح میدهیم.




2. به طراحی فکر کنید اما خیلی به آن بها ندهید

طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان تلویزیون به سه عنصر مهم در طراحی توجه ویژه داشته‌اند، پنل باریک‌تر، حاشیه نمایشگر کوچک‌تر و صفحه نمایش بزرگ‎‌تر. تلویزیون‌ها روز به روز باریک‌تر شده و شکل پایه‌های آنها نیز متفاوت شده است. اما وقتی تلویزیون بیش از حد باریک شود، آن وقت فضای کافی برای دیگر قطعات باقی نمی‌ماند به عنوان مثال تقریبا تمام تلویزیون‌های بسیار باریک دنیا فاقد اسپیکر با صدای خروجی مناسب هستند(اما ا و کاربر می‌بایست یک سینمای خانگی جداگانه نیز به همراه تلویزیون خود خریداری کند تا صدای مناسبی را تجربه کند. در نهایت شکل ظاهر و زیبایی تلویزیون اهمیت دارد اما آنچه از همه چیز مهم‌تر است، کیفیت تصویر تلویزیون است. پس اولویت اول خود را به کیفیت تصویر اختصاص دهید.



3. تقریبا تمام مشخصات فنی را فراموش کنید

همه تولیدکنندگان تلویزیون در کاتالوگ‌های تبلیغاتی، مشخصات فنی بسیاری را ذکر می‌کنند که بیشتر به کتاب‌های علمی تخیلی شبیه هستند.قبل از انتخاب و خرید هر تلویزیون، از نزدیک کیفیت تصویر آن را در شرایط مختلف مشاهده نموده و آن را با دیگر تلویزیون‌ها مقایسه کنید. به عنوان مثال اگر با زاویه به تلویزیون نگاه کنید به راحتی می‌توانید متوجه محدودیت یا عدم محدودیت زاویه دید تلویزیون شوید. توجه داشته باشید که اکثر تلویزیون‌ها زاویه دید افقی مناسبی دارند، پس سعی کنید زاوید دید عمودی را نیاز از پایین و بالای تلویزیون بررسی کنید.



4. درگاه‌های ورودی و خروجی: تنها HDMI اهمیت دارد

امروزه تلویزیون‌ها به درگاه‌های مختلف و متنوعی تجهیز شده و روانه بازار می‌شوند، اما تنها درگاه‌‌ای که شما به آن نیاز خواهید داشت، HDMI است. تمام ابزارهای خارجی مانند پخش کننده‌ها، ست‌آپ باکس‌ها و غیره همگی از HDMI پشتیبانی می‌کنند. اگر قصد دارید چندین ابزار را به تلویزیون متصل کنید، به عنوان مثال تمایل دارید تا ایکس باکس، پخش کننده HD، گوگل تی وی و غیره را به یک تلویزیون متصل کنید سعی کنید، به دنبال تلویزیونی باشید که دارای چندین ورودی HDMI باشد.



5. پلاسما را فراموش نکنید

پلاسماها تقریبا به زیاد شدن تلویزیون‌های LCD از بازار محو شدند، که واقعا تاسف انگیز است. پلاسماها از بسیاری از جهت کیفیت تصویر بهتری نسبت به LCDها دارند، تنها تلویزیون‌های گران قیمت LCD از نظر کیفیت تصویر قادر به رقابت با پلاسماها هستند. پلاسماها قیمت ارزان‌تری نسبت به LCDها دارند و کیفیت تصویر آنها نیز در اکثر شرایط بهتر از آنها است، پس بهتر است در هنگام خرید این تلویزیون‌ها را نیز به لیست مقایسه خود اضافه کنید.  


6. کنترل از طریق دوربین را فراموش کنید، تلفن و تبلت‌ها همان کار را انجام می‌دهند

برخی از تلویزیون‌های گران قیمت امروزی به همراه یک دوربین کنترل از راه دور  ارائه می‌شوند که کار کردن با رابط کاربری بخش هوشمند تلویزیون را ساده‌تر می‌کند.اما همچنان دارای ضعف هایی می باشد،اول در تشخیص دست در مواقع ای که رفت و آمد زیاد باشد و از همه مهمتر امنیت پایینی که در شبکه،مانند اینترنت دارد. در برخی از شرایط اختلاف قیمت این تلویزیون‌ها با هم رده‌های بدون دوربین کنترل آنها بسیار زیاد است. از آنجایی که کار خاصی نمی‌توان با این دوربین کنترل انجام داد، بهتر است که دور آنها را خط بکشید. امروزه کنترل از راه دورهای جامعی مثل Logitech Harmony وارد بازار شده است که کنترل تمام ابزارهای شما را در دست گرفته و صفحه لمسی نیز دارد.

شرکت ال جی با ارائه کنترل Magic Motion(کنترل جادویی) کمکی زیادی در راحتی کار با تلویزیون هوشمند شما کرده است.
اولین کنترل از راه دور جادویی ال جی در سال 2010 و به همراه تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی کره‌ای معرفی شد. کنترل از راه دور جادویی ال جی همانند کنترلرهای کنسول بازی Wii عمل می‌کنند و با حرکت آنها در مقابل و هر زاویه از تلویزیون امکان کنترل تلویزیون به شکلی جالب و کاربردی میسر می‌شود،حال ال جی یک میکروفن برای دریافت دستورات صوتی و یک چرخ اسکرول برای کنترل بهتر تلویزیون و دیگر ابزارهای صوتی تصویری به این ریموت کنترل اضافه نموده است.



7.تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال بخرید

اگر تلویزیون HDTV جدید تهیه کردید برای آنکه از کیفیت تصویر برنامه‌های تلویزیونی لذت ببرید باید دارای گیرنده دیجیتال باشد،چون کیفیت تصویر سیگنال‌های آنالوگ در تلویزیون‌های HDTV بدون گیرنده بسیار پایین و غیر قابل تحمل است.



8.صدا را فراموش نکنید

تلویزیون‌های HDTV به دلیل باریکی و ضخامت کم آنها فاقد بلندگو‌های با کیفیت هستند، پس اگر تمایل دارید تا در تلویزیون خود به تماشای فیلم‌های سینمایی یا برنامه‌های ورزشی بنشینید، حتما به یک سینمای خانگی نیاز خواهید داشت. اگر یک سینمای خانگی دالبی تهیه کنید و اسپیکرها را درست در اطراف مکان نشستن خود قرار دهید، لذت غیرقابل وصفی از فیلم‌های دالبی را تجربه خواهید کرد.



9. کدام نوع از LED بهتر است؟

نمایشگرهای LED در واقع نوعی از LCDها هستند که نور پس زمینه پنل به جای لامپ‌های فلورسنت توسط LEDها تامین می‌شود. LED ها در انواع و اقسام مختلف روانه بازار شده‌اند، بهترین نوع آنها، تمام LED با قابلیت کنترل موضوعی تاریکی (Local Dimming) است.  

10.کدام نوع از سه بعدی بهتر است؟

با پیشرفت تکنولوژی قیمت تلویزیون‌های سه بعدی نیز کاهش یافته و محتوای سه بعدی نیز بیشتر شده است. اگر تمایل به خرید تلویزیون سه بعدی دارید باید بدانید که پخش تصاویر سه بعدی از طریق سه فناوری مختلف قابل انجام است.در حال حاضر دو فناوری پسیو (Passive 3D) و اکتیو (Active 3D) در تلویزیون‌های سه بعدی بازار رایج هستند. که هر کدام برتری‌هایی نسبت به دیگری دارند، تنها شرکتی که در بازار داخل کشور از فناوری پسیو بهره می‌برد، ال جی است. در این فناوری عینک‌ها ارزان قیمت، سبک و بدون نیاز به باتری هستند.در فناوری‌ اکتیو شما با عینک سنگین‌تر، لرزش در تصویر و افت روشنایی تصویر مواجه خواهید شد.در نهایت هر دو فناوری سه بعدی فعلی مزایا و معایب خود را دارند،اگر تمایل دارید تا فیلم‌های سه بعدی زیادی آن هم به همراه دوستان و اعضاء خانواده خود تماشا کنید، بهتر است به یک تلویزیون سه بعدی پسیو انتخاب کنید، چون قیمت عینک‌های این نوع از تلویزیون‌ها بسیار پایین تر از تلویزیون‌های اکتیو است و تجربه سه بعدی در این فناوری خیلی جذاب و دیدنی می باشد.

آدرس فروشگاه و شماره تماس

فروشگاه خانه ال جی،امیری

نماینده رسمی فروش محصولات ال جی در استان البرز

آدرس:میدان شاه عباسی بین خ فاطمیه و خ امیری فروشگاه خانه ال جی

شماره تماس:32232369-026